Ohlédnutí za rokem 2016
1.1.2017
Všem hráčům děkujeme za přízeň projevenou v minulém roce a samozřejmě přejeme hodně úspěchů a zdraví do roku nového. Pojďme si teď připomenout co nabídnul rok 2016. Nejčastěji byly zastoupeny mainstreamové akce s bodovanými úkoly, které na hráče nekladly téměř žádné nároky a ve 12 hodin byly přerušeny polední oddychovou pauzou na občerstvení a pokec. Nejčastěji se opakující série tohoto typu byla "Guardian" ve svých různých variacích pro kterou chystáme taktičtějšího bráchu. Dvakrát proběhla akce "Oil nation" jednou se pak podařilo uspořádat "Taliban hunters" a zajímavou akci "Hidden sniper". Nejzajímavější eventy (dle vyjádření hráčů) jejichž pokračování by vám v roce 2017 nemělo utéct jsou seřazeny níže.

Team Fortress je na první pohled akce s velmi podivnými pravidly, které však kupodivu fungují a dávají hráčům možnost proměnit se v jednu ze speciálních herních postav s unikátními dovednostmi. Stát se tak můžete například špionem, který si může libovolně měnit barvu pásky a nepozorovaně se tak infiltrovat do nepřátelské základny, chemikem, který háže dýmovnice se smrtícím plynem, inženýrem, který může přenášet mobilní respawny a opravovat zbraně poškozené zásahem. Dalším znakem akce je možnost výběru jednoho ze tří bodovaných úkolů, který si každý hráč nebo tým může vybrat s tím, že pokud mu jeho splnění přijde nemožné, může vypomoci s plněním jiného. Ačkoliv je akce občas znepříjemněna porušováním některých pravidel, doporučujeme ji pro odreagování vyzkoušet.

Midnight Assault je noční akce, při které proti sobě stanou dva týmy. Každý má svoji základnou vybavenou reflektory (svítícími ven do všech směrů) ulehčujícími její obranu. Nepřítel je při útoku oslněn silným světlem a obránci, kteří jsou na středu ve stinném bodě mají dobrý přehled o tom, co se děje v blízkém okolí. Reflektory jsou napájeny generátory umístěnými mimo základny ve stinném místě. Vyřazení generátoru ulehčí dobytí základny a tak každá ze stran musí vybrat ideální poměr hráčů, kteří se vydají do útoku, kteří budou bránit základnu a kteří zůstanou u centrály. V každé základně jsou umístěny svítící předměty, které si chtějí oba týmy navzájem sebrat a nashromáždit ve vlastní základně.

Dark playground není standardní airsoftová akce v pravém slova smyslu, ale noční soutěž pětičlenných týmů, která by vám rozhodně neměla ujít. Týmy se utkají při hrách 2x každý s každým. Hlavním bodovaným úkolem je obsazení několika bodů rozmístěných v herním prostoru. Výhodné je samozřejmě zabránit nepříteli v tomtéž. Další body jsou získány vyřazením nepřátelských hráčů. Každý tým má možnost získat výhodu dobytím bunkru umístěného na přesném středu herní plochy, ve kterém je umístěn "ovládací panel", kterým je možno ovládat osvětlení každého ze čtyř segmentů vnějšího herního prostoru. Bylo tak možné využít některou ze strategií, která pasovala právě vašemu týmu. Nejčastěji byla zhasnuta světla osvětlující vlastní hráče a rozsvíceno zůstalo pouze na nepřítele, který byl nejen jasně osvětlen, ale také oslněn.

V minulém roce se uskutečnily také akce "Project Cerberos" a "Project Galileo". Jednalo se o první vlaštovky ze série taktických akcí, jejichž pokračování pro vás chystáme i pro tento rok. Konkrétní podoba jejich pravidel je v tuto chvíli zatím ve fázi plánování, nicméně již teď se dá říct, že budou klást na hráče čím dál větší nároky. V dalším příspěvku odhalíme informace o nových herních sériích pro rok 2017.
26.12.2016 - ICEMAN (registrace otevřena)

Dovolte mi abychom vás pozvali na naši první taktickou akci roku 2017 nazvanou "ICEMAN". Jelikož dopředu nemůžeme vědět zda-li bude v termín akce teplo, či mráz, budeme rádi, přihlásí-li se výhradně hráči, kteří jsou ochotni přijet za jakýchkoliv podmínek. Akce se uskuteční i když bude metr sněhu, půl metru bahna nebo sněhová vánice. Jediné výjimky, které by akci ohrozily jsou předpověď celodenního deště nebo maximální teplota, nižší než -5°C (to znamená, že ráno může být klidně i -10°C). Akce je omezena několika hlavními omezeními, prosíme abyste se s nimi důkladně seznámili, ať na akci nemusíte jezdit zbytečně:

- hráči se smí akce zúčastnit pouze s tlačnými zásobníky (kulomety zakázány)
- úsťová rychlost pro všechny zbraně je omezena na 130 m/s (bude přeměřeno s 0,2g bb)
- z výše uvedeného vyplývá, že jsou odstřelovačky s úsťovou rychlostí nad 130 m/s zakázány
- během akce může být omezeno maximální množství munice, které u sebe budou hráči nosit
- veškerá pyrotechnika (včetně dýmovnic) je přísně zakázána

 
Akce se uskuteční 21.1 v bývalé restauraci Rázova (okres Bruntál). Jedná se cca ze 40% o CQB a ze 60% o les. Popis akce vč. návodu na registraci naleznete na tomto odkazu. Registrace je zatím určena výhradně pro členy airsoftgods.cz. Registrace pro ostatní bude otevřena 7.1 na airsoftkoalici.
15.12.2016 - První taktická akce pro rok 2017?

Po mnohých dotazech jsme se rozhodli pokusit se uspořádat jednu taktickou akci určenou především pro "hardcore hráče" i přes zimu. Termín byl stanoven na 21.1.2017 (přesné místo v moravskoslezském kraji bude upřesněno). Protože je jasné, že se v tuto chvíli nedá ani náhodou odhadnout jaké bude tou dobou počasí, budeme rádi, když se přihlásí pouze hráči, kteří jsou ochotni přijet za každých meteorologických podmínek (dle dotazníků jich nebylo málo). Samozřejmě budou stanoveny podmínky, za kterých se akce neuskuteční. Bude to celodenní déšť nebo maximální denní teplota pod -5°C.

Cena standardního vstupného pro registrované hráče bude 100,- Kč. Registrace bude otevřena nejprve pro hráče registrované u airsoftgods.cz, kteří budou mít navíc vstup zdarma. Pokud zbudou nějaká volná místa, bude registrace otevřena i pro ostatní. Samozřejmě je nám jasné, že většina hráčů si v zimě dává "šlofíka" a tak počítáme i s variantou, že se nenajde dost zájemců. V takovém případě by byla akce samozřejmě zrušena.

Hlavní znaky akce jsou: omezení úsťové rychlosti na 130 m/s (tolerance 5 m/s) pro všechny zbraně, odstřelovačky zakázány, hra pouze s tlačnými zásobníky bez výjimek (k dispozici můžou být zbraně k zápůjčce vždy se čtyřmi tlačnými zásobníky), hráči rozdělení do čet, každá četa musí být vybavena vysílačkou (případně dodáme), generálové na každé straně, hra s mediky, max 30 hráčů a hra za každého počasí (budeme tedy rádi, přihlásí-li se pouze hráči, kteří jsou ochotni dorazit téměř v jakýchkoliv podmínkách). Podrobnosti o akci a způsobech registrace se zde objeví během pár dní.
7.12.2016 - Druhá vlna registrací na airsoftgods.cz

Během dneška jsme odeslali druhou vlnu podkladů k registracím všech hráčů, kteří se k nám přidali mezi srpnem a listopadem. Pokud Vám registrační email nedošel ačkoliv jste si jistí, že jste se registrovali, napište na email "airsoft-akce(á)seznam.cz" a vyřešíme to. Díky těmto registracím jsme dosáhli potřebného počtu pro uspořádání akcí typu "members only" a k aktivaci možnosti přihlašování se na web airsoftgods.cz. Jelikož ale skončila hlavní sezóna, budeme se snažit uživatelské rozhraní ještě více zdokonalit. Jeho využití tak bude zpřístupněno až na jaře roku 2017. V ten okamžik budou všem registrovaným zaslány i přihlašovací údaje a web se bude moci naplno rozběhnout.

Během pauzy mezi sezónami budeme na tuto stránku přidávat zhruba co 14 dní nové info (vždy na začátku a v půli měsíce) a to nejen o plánech na rok 2017. Nezapomeňte k nám tedy i přes zimu občas zavítat :-)
28.11.2016 - Výsledky naší poslední letošní akce

Poslední akce, kterou jsme letos uspořádali proběhla za příznivého počasí a sešlo se na ní téměř devadesát hráčů. Při první hře jasně dominovali červení, kteří svým agresivním stylem hry velmi rychle obsadili nejen své nejbližší stožáry, ale i středový označený jako C. Ani jeden z nich již do konce hry neztratili. Při dalším postupu na dlouhou dobu obsadili i stožár E a chvílemi obsadili i A. Modří hráči vedli první polovinu hry největší útoky na stožár B. Ten byl však dobře bráněný a nebylo možné jej dobýt. V druhé půli první hry zaměřili svoji pozornost na stožár E, který se podařilo dobýt prvním masivním útokem, načež následovala snaha o dobytí stožáru D a C. To se však již v časovém limitu nepodařilo a modří byli dokonce těsně před koncem časového limitu vytlačeni i od stožáru E. Výsledky jejichž grafické znázornění si můžete prohlédnout na mapce vlevo hovoří zcela jasně ve prospěch červených. Galerii z akce, ve které se sešlo 145 fotek, naleznete zde.

O druhé hře již stručněji. Opět ji započal masivní útok červených, který nedlouho po začátku hry způsobil ovládnutí celého herního území se všemi stožáry. Poté se hra zasekla na snaze modrých hráčů o vyproštění se z vlastní bezpečné zóny. K modrým, bylo v tu chvíli přesunuto celkem 5 červených hráčů a nedlouho poté, se začala karta obracet. Modří začali dobývat jeden po druhém stožáry B, D a C. Dalšími útoky pak i A a E. O tyto stožáry se pak vedly boje až do konce. I přes tuto úspěšnou kampaň modrých, však vyhráli opět červení. Zvrat, který modří připravili bohužel přišel příliš pozdě. Podrobněji zde. Ještě bychom se rádi vyjádřili k nepřiznávání, které bylo s touto akcí tentokrát spojeno a které nás nepříjemně překvapilo. Mnozí hráči, které tu nebudeme jmenovat by se nad sebou měli zamyslet. Během hry jsme dostali velké množství čísel hříšníků. Pět z nich jsme kontaktovali a rovnou je zařadili na Black list pro ostatní jsme nově vytvořili tzv. Grey list. Zde budeme shromažďovat hráče, kteří byli nahlášeni pouze jednou a které tak obvykle necháme "plavat". Pokud se nám zde během různých akcí budou jejich nicky objevovat častěji, budou taktéž přesunuti do Black listu.
14.11.2016 - Ropa nám málem zamrzla...

Šesté pokračování akce "Oil Nation", při které si konkurují Američané a Číňani, ve snaze natěžit co nejvíce "ropy" z území Iráku, jehož vojáci se to snaží překazit je za námi. Akci hostilo chladné počasí s teplotami v rozmezí 0 až -2°C s mrazivým nárazovým větrem, při kterém chvílemi začaly panovat obavy, zdali "ropa" symbolizovaná čím jiným než vodou nezamrzne ;-) Ačkoliv byly kanystry z vnější strany pokryty ledovou krustou, naštěstí se obavy nenaplnily a celá akce mohla proběhnout hladce, tak jak bylo plánováno.

Akce se zúčastnilo okolo 60 skvělých hráčů zpravidla z větších týmů. Podmínkám se postavili opravdu jen ti nejhouževnatější. Hráči se rozdělili do třech družstev s minimálními početními odchylkami (na červené, modré a zelené), které se proti sobě utkaly. Souhrn našich chabých až žalostných fotek je k vidění na odkazu v naší galerii. Perfektní fotky od skvělého fotografa Stoupy pak naleznete na tomto odkazu.

Výsledky dopadly následovně. Při první hře se stala neobvyklá věc a to ta, že jak Číňani (červení) tak Američané (modří) natěžili shodné množství ropy a to 19,5 jednotek. Hra tedy skončila plichtou. Při druhé hře, kdy se strany protočily, získali Číňani (modří) 7 jednotek a Američané (zelení) 19 jednotek. Z výše uvedeného vyplývá, že nejlepší Iráčani byli červení, protože ve druhé hře ubránili o 13 jednotek více než zelení při první hře. Nejlepší Číňané byli opět červení. Natěžili o 12,5 jednotek více než modří ve druhé hře. Z americkou stranu natěžili nejvíce modří. Natěžili o půl jednotky více než zelení ve druhé hře. Nyní můžeme už jen spekulovat jak by hra dopadla, kdyby Iráčani ve druhé hře nebyli tak houževnatí. Je možné že by zelení ještě jednu, či více jednotek natěžili a vyhráli by jako nejúspěšnější strana za američany. To už je teď však opravdu jen spekulce. Všem hráčům děkuji za účast a za skvělé výkony.
7.11.2016 - Dalších pár let pouze GPS...

Naše druhá taktická akce "Project Galileo" se uskutečnila za příjemného podzimního počasí a až na pár nedostatků, které během ní vypluly na povrch, proběhla tak jak měla. Na rozdíl od Cerberosu, který byl koncipován tak, aby bylo držení budov naprosto bezpředmětné se při této akci přímo vybízelo dobytí dvou budov na severozápadním cípu raketové základny. Díky tomu jsme objevili fatální nedostatek, který tkvěl téměř v nemožnosti dobytí budovy, kterou obývala četa s medikem. Ten léčil padlé hráče, takže pokud nebyl podniknut masivní a opravdu velmi rychlý útok, jednotlivé čety se o budovy rozmazávaly jako komáři o přední sklo ferrari. Příště tedy bude vstup čet do budov samozřejmě zakázaný. Když už jsme u těch mediků, povinný desetisekundový limit byl mnohdy odbyt nesmyslným velmi rychlým a téměř neslyšným zablábolením "jednadvtřčtblbldeset" apod. Podařilo se nám však vymyslet způsob jak toto eliminovat a i bez použití obvazů  pro příště pohodlně zabránit zkracování oživovacího limitu.

Mnoho hráčů uvádělo jako velký nedostatek respawn obou stran na jednom místě. K tomu bychom snad řekli jen to, že je evidentní, že hráči již / ještě nejsou zvyklí krýt si záda. Na většině našich akcí máte velmi velkou pravděpodobnost že váš nepřítel je před vámi a tak už týmy ani nevybírají hráče, kteří budou krýt 3. a 9. hodinu a už vůbec ne záda. To že se vám nepřítel objeví v zádech tedy naprostou většinu týmů zaskočí, ačkoliv by s tím měly počítat a připravit se na to. Bohužel k tomu přispěla i oživovací nekázeň žlutých. Ti nedodržovali oživovací cyklus čtvrt-třičtvrtě a na respawnu seděli kvůli svému občerstvení i deset až dvacet minut po respawnu. Tím zcela rozbili oživovací harmonogram a následně kolidovali s protistranou, kterou mělo dle pravidel dělit od oživení pohodlných patnáct minut. Abychom hráčům vyšli vstříc umístíme příště respawn nejen vždy pro každou stranu na jiném místě, ale občerstvení vč. posezení bude zrušeno, protože na tyto akce nepatří. Každý si sní co si přinese a to nejlépe na bojišti.

Nyní k výsledku hry, jejíž příběh si pro ilustraci můžete přečíst zde. Akce se zúčastnilo 100 hráčů, načež za Uzbeckou armádu hrálo 20 a za obě hlavní strany konfliktu hrálo po 40 hráčích. Straně modrých pracovně označovaných jako Galileo se v časovém limitu podařilo nainstalovat a aktivovat všechny kalibrační přístroje. Technik při nich absolvoval celkem pět cest z nichž hned první těsně před svým cílem zaváněla fiaskem. Nedaleko cílové destinace se totiž nacházel opravdu tuhý odpor. Při druhé cestě modří zcela opomněli předchozí zabezpečení místa pokládky a postup technika se tak zastavil přibližně 40 metrů od cíle. Při snaze dobýt cíl byla útočná jednotka i technik zlikvidovaná nevyzpytatelným Uzbeckým vojákem. Další cesty byly již víceméně lépe zabezpečené a až na 4. technikovu cestu, skončily úspěšně.

Ačkoliv modří postavili všechny kalibrační přístroje, nedokázali je udržet spuštěné najednou po dobu půl hodiny, která byla později díky lepšímu kalibračnímu algoritmu zkrácena na 10 minut. Ke konci se vedly opravdu kruté boje o v pořadí 2. sestavený přístroj, který byl dle informací z velitelství několikrát vypnut a zapnut. Žlutým se krátce podařilo vypnout i v pořadí poslední postavený přístroj, ten však byl vcelku rychle dobyt zpět a znovu již ztracen nebyl. Velmi kruté boje se odehrávaly i u prvně postaveného přístroje, ten se však již vypnout nepodařilo. Hlavní cíl a to kalibrace satelitů, se tedy straně žlutých s pracovním názvem Glonass podařilo překazit a tak zvítězili. Závěrem bych chtěl poděkovat jak oběma generálům Bobovi a Jamesovi za skvělou práci, kterou odvedli, tak všem zúčastněným hráčům a to včetně neústupných členů Uzbecké armády. Doufám, že se uvidíme příští rok u další obdobné akce "Project Overthrow", jejíž zápletka i úkoly byly zasvěcenými označeny jako o mnoho zajímavější. Odkaz na pár fotek od nás je zde. Rozsáhlá galerie od fotografa Stoupu k zobrazení zde.
19.10.2016 - Výsledek třetího "sedmivlajkového" Guardianu (edit 21.10)


Na rozdíl od svého předchůdce, který se odehrál na začátku roku a pršelo na něm od začátku do konce se "Guardian:7 (3rd)" těšil překvapivě teplému a slunečnému počasí. Zúčastnilo se 115 hráčů, kteří se rozdělili na bránící a dobývající. Dobývající začínali na středu herní plochy, díky čemuž měli možnost útočit hvězdicovitě do všech stran herního pole. De facto si tak mohli vybrat kteroukoliv ze sedmi vlajek, kterou mohli následně dobýt. Bohužel to však nebylo tak jednoduché. Bránící vždy na začátku každé hry obsadili nejen většinu vlajek ale i jejich okolí. Získání takto opevněných stožárů bylo zpravidla velmi náročné.

Není pak divu že výsledné skóre vždy nahrávalo ve prospěch bránících. Jelikož nebyla pozice obou stran vyrovnaná jako tomu bývá v jiných sériích Guardian, nerozhodoval o vítězi rozdíl nastřádaných bodů v jednotlivých kolech, ale to, která ze stran nastřádala jako dobývající více bodů. Na pravé straně si můžete kliknutím zvětšit obrázek, který znázorňuje podíl držení jednotlivých vlajek v prvním ze dvou kol. Výsledné skóre je pak následující. Modří, tedy bránící nastřádali 630 bodů, načež červení nasbírali jako dobývající bodů 178. První hra pak byla znepříjemněná faktem, že někteří modří hráči nerespektovali středovou off zónu a blížili se na dostřel k respawnu červených, načež na některé strany nebylo možno vůbec z mrtvoliště vyjít. Podobná situace nastala v několika případech poté, co se strany prohodily i ve druhé hře. Ve srovnání s hrou první se však jednalo spíše o výjimky.

Při druhé půlce akce modří jako dobývající získali 268 bodů a to i přes skutečnost, že byla druhá hra o 15 kratší. Červení pak jako bránící získali 453 bodů. Obrázek s vyobrazením držení jednotlivých stožárů z druhé hry je zde. Z výše uvedeného je patrné, že po stránce bodů vítězí tým modrých. Z globálního hlediska měli modří lepší morálku, více hráčů s vysílačkami a centralizované velení pod taktovkou LAST Litovel a Gizma. Obzvláště bych vyzdvihl strategii modrých ve druhé hře, kdy všichni hráči provedli masivní útok nevídaných rozměrů na vlajku číslo 1. Několik fotek z akce naleznete na tomto odkazu.
7.10.2016 - Ještě jedna taktická akce v roce 2016...

Pro další taktickou akci, která ponese název Project Galileo byl na raketové základně TTM ve Frýdku-Místku potvrzen termín 5.11.2016. Hodně jsme se poučili z akce Project Cerberos, kde se našly nějaké chyby a tak se můžete těšit na vylepšení systému čet i mediků, označení padlých hráčů, urychlení brífinku, zrychlené rozdělení čet a funkcí atd. Úkol v podobě hledání předmětů dle souřadnic na mapě bude vypuštěn a nahrazen lepším. I nadále platí, že bude akce klást mimořádný důraz na kooperaci čet i hráčů v rámci čet, pohyb po prostoru dle mapy a rádiovou komunikaci s velitelstvím.

Úsťová rychlost všech AEG bude omezena na 150 m/s. Výjimku budou tvořit opakovací pušky na manuální nebo plynový pohon, které můžou dosáhnout až 190 m/s. Hráči s těmito puškami však budou muset disponovat záložní zbraní, kterou budou používat na střelbu do 30 metrů a která se vejde do limitu 150 m/s. Snipeři bez záložní zbraně nebudou na základě minulých problémů vpuštěni do hry a to bez výjimek. Všechny zbraně budou před začátkem akce přeměřeny a označeny. Maximální tolerovaná odchylka měření je 5 m/s. Vstupné na akci je od 100,- Kč. Členové airsoftgods.cz, kteří se na akci řádně zaregistrují mají vstup zdarma.

Storyline: Navigační systémy v dnešní době zažívají rozkvět. Kromě nejznámějšího amerického systému GPS stojí ruská alternativa GLONASS a nově dokončovaný evropský systém GALILEO. První dva jmenované mají primárně vojenské využití, načež to civilní je spíše vedlejší. Civilní využití však přináší nemalé finanční prostředky a tak vstup třetího hráče na trh není výhodný ani pro jednoho z nich. Systém GALILEO má v roce 2020 na orbitě pracovat s celkem 30 družicemi, kdy bude disponovat vysokou rychlostí zaměření, odchylkou menší než jeden metr a třemi záložními družicemi. Pro jeho spuštění s menší přesností však stačí i 12 družic což má ale jeden háček. Družice musí být ze země zkalibrovány a kvůli jejich postavení se to musí provést ve správný čas a na správném místě. Naneštěstí toto místo vychází na Uzbekistán, který s kalibrací kvůli Ruským vlivům dozajista nebude souhlasit.

Dozorčí rada systému GALILEO na spuštění z finančních důvodů naléhá a rozhodla tedy o tajné operaci, při které bude přes několik prostředníků vybrána a zaplacena některá ze soukromých polovojenských agentur (PMC), která dostane za úkol na místo dopravit vědce s kalibračními přístroji. Zpráva bohužel prosákla do Moskvy, která se rozhodla jednat a na místo taktéž vyšle v rámci maximálního utajení (a nemožnosti spojení se zadavatelem úkolu) soukromé polovojenské jednotky (PMC), které budou mít za úkol najít přesné místo kalibrace a překazit ji. V případě jejich úspěchu by totiž další kalibrace mohla být provedena kvůli pohybu družic nejdříve za rok a to systému GLONASS ušetří několik miliard rublů. Komplikace tkví v tom, že se v blízkosti protoru kalibrace nachází základna Uzbecké armády, která na svém území nebude tolerovat cizí ozbrojené síly. / Upozorňujeme, že pasáž příběhu o kalibraci družic je smyšlená.
26.9.2016 - Termíny akcí do konce roku

Do konce roku chystáme jednu noční a čtyři denní úkolové akce bez příběhu. V závislosti na tom, přihlásí-li se dostatek hráčů se uskuteční v pátek 14.10 od 19 hodin na raketové základně v Leskovci pokračování noční akce "Midnight Assault 2". Proti sobě se při ní postaví dvě základny, z nichž do všech stran svítí množstvím výkonných reflektorů, jenž usnadňují jejich obranu. Pro zjednodušení dobytí základny, je možné odpojit agregáty na výrobu elektřiny pro reflektory umístěné mimo tyto základny. Následným úkolem je extrahovat svítící předměty umístěné v těchto základnách a dopravit je do vlastní základny.

Následující den (sobota 15.10) se opět v Leskovci uskuteční "Guardian:7 (3rd)", který naváže na úspěšného předchůdce ze začátku roku. Akce se od ostatních liší tím, že dobývající mají respawn v budově na středu herní plochy. Nepřátelé začínají u některých vlajek, které mají od začátku hry v držení. Ty jsou umístěny ve vzdálenosti cca do 40 metrů od okraje herní plochy. V sobotu 29.10 se odehraje poprvé na raketové základně ve Frýdku-Místku týmově založená akce "Team Fortress 4". Při ní můžete hrát za některou z osmi hratelných tříd disponujících speciálními vlastnostmi (např. inženýr, špion. medik, chemik atd.). 
 

V listopadu bude následovat oblíbená akce "Oil Nation 6" (sobota 12.11), která se vrací na místo, kde jí to sedí nejvíce a to do Leskovce. Opraví si pošramocenou pověst z pátého dílu, kde jsme nedopatřením umístili čínskou základnu do velmi nevýhodné pozice načež hráči neměli šanci k natěžení jakékoliv ropy, zatímco Američané těžili jako na běžícím pásu. Pozice všech důležitých bodů budou odpovídat stavu z "Oil Nation 3", který se zatím ze všech dílů osvědčil nejvíce. Iráčané zde budou jako vždy hrát roli záškodnické strany.

Poslední z akcí bude "Guardian:5 (4th)", který se uskuteční na raketové základně ve Frýdku-Místku 26.11. Jednat se bude o variantu s volnějšími pravidly, příliš nevázanou limitem úsťové rychlosti na 5 stožárů. Krom výše zmíněných úkolových akcí bez příběhu bychom chtěli uspořádat ještě jednu taktickou akci ve stylu "Project Cerberos", jejíž termín je v jednání. V případě že bude pronajímateli potvrzen některý z termínů, uvedeme zde bližší informace o akci. Hráči registrovaní u airsoftgods.cz na ni budou mít opět vstup zdarma.
Strana 12 z 15